MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD
ONDERNEMEN

mvo

Bij onze beslissingen en activiteiten houden wij rekening met people, planet en profit. Dit is wat wij hiervoor ondernemen

Bij onze bedrijfsvoering streven wij altijd naar een goede balans tussen deze 3 P’s van het maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Wij proberen ons steentje bij te dragen door medewerkers te stimuleren om zich te blijven ontwikkelen en altijd te blijven zoeken naar nieuwe ontwikkelingen en technologieen om het milieu zoveel mogelijk te ontlasten.

Dit is wat wij
ondernemen

  • Stagiaires welkom / erkend leerbedrijf
    Ook studenten helpen wij met hun opleiding door hen een stageplaats te bieden. Ieder jaar zijn er wel projecten die geschikt zijn als stage-of afstudeeropdracht.
    Van het uitvoeren van een markt- of klanttevredenheidsonderzoek tot het meelopen op onze administratie.
    Wij zijn een erkend leerbedrijf.
  • maatschappelijk betrokken
    Maatschappelijke- en sociale betrokkenheid vinden wij belangrijk. Zo bieden wij mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een kans om (weer) aan de slag te gaan.
    Dit doen wij met volle overtuiging. Ook werken wij samen met sociale werkvoorzieningsbedrijven en houden wij pilots bij verschillende bedrijven.
    Op deze manier dragen wij tevens ons steentje bij aan de Participatiewet.

werk en
participatie

meerwaarde mvo

MVO sluit prima aan bij onze strategie en ambitie en creëert daarom een meerwaarde binnen onze organisatie.
Wij geloven namelijk, in een maatschappij waarin iedereen volwaardig en naar vermogen kan meedoen.
Natuurlijk hopen wij dat onze opdrachtgevers deze meerwaarde ook zien en een gezonde mix van Profit, Planet en People weten te waarderen.

people

Hier willen wij ook transparant over zijn naar de buitenwereld en naar onze opdrachtgevers. Wij stellen de opdrachtgevers daarom ook van te voren op de hoogte van het inzetten van werknemers met een afstand tot de arbeidsmarkt zodat zij hun verwachtingen daaraan aan kunnen passen en begrip hebben voor de situatie. Dit gaat allemaal in goed overleg.
Ook de collega’s die met hen samenwerken worden betrokken bij dit proces en we proberen de juiste karakters aan elkaar te koppelen zodat de werksfeer op z’n best is en iedereen zich prettig voelt.

profit

In een markt waar de prijzen enorm onder druk staan door allerlei factoren zijn wij prima in staat ons rendement te behouden. Ons streven is om altijd een financieel sterke partner proberen te blijven voor onze opdrachtgevers.
In de komende jaren staan met name de ontwikkelingen in de schoonmaak CAO en de economische situatie centraal. De verwachting is dat de loonkosten zullen blijven stijgen en de financiële ruimte om te ondernemen zal naar alle waarschijnlijkheid verder afnemen.
Door efficiency en een sterk kostenbewustzijn te koppelen aan de voordelen van een goed personeelsbeleid, anticiperen wij al enkele jaren op de scherpe marktopstandigheden.

planet

Respect voor het milieu is doel dat wij nastreven. zo gebruiken wij doseersystemen voor reinigingsmiddelen die 100% biologisch afbreekbaar zijn , zeepvrije schoonmaakmiddelen, ISO 14001 en CO2 prestatieladder niveau 3 en sociale duurzaamheid, ook rijden onze medewerkers zuinige vervoersmiddelen met beperkte CO2-uitstoot, vanzelfsprekend scheiden we het inzamelen van afval.

  • Bezoekadres
    Haagse Hof Parkstraat 83
    2514 JG Den Haag
  • Openingstijden
    maandag t/m zaterdag: 07:00 - 18:00
    Buiten deze tijden op afspraak

  • Contactgegevens
    + 31 (0) 70-3260836
    info@qualitycleaningservices.nl
  • Snel een vraag?
    Naast bellen en mailen kunt u ons ook bereiken via WhatsApp: 06-57953181
onze werkwijze

  • Uw gegevens
    Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Wij beantwoorden al uw vragen binnen 24 uur, en eigenlijk het liefst binnen een uur!
vrijblijvend offerte aanvragen